اگر یک تصویر هزار کلمه ارزش داشته باشد ، یک ویدیوی بازاریابی ممکن است یک میلیون ارزش داشته باشد.
یک تیزر تبلیغاتی پنجره ای مربوط به خدمات یا محصولی است که شما ارائه می دهید. و اشتیاق پشت صحنه، که شرکت شما را خاص می کند. مانند یک دست دادن گرم، این فرصت شماست تا محصول خود را توضیح دهید و در عین حال با بیننده ارتباط عاطفی برقرار کنید.
ویدیوهای تبلیغاتی می توانند بر هر ابتکار بازاریابی تمرکز کنند، از نمای کلی شرکت شما گرفته تا فروش یا مناسبت خاص.
هدف معمول شبیه یک تیزر برای یک فیلم است که توجه مخاطبان را جلب می کند و آنها را تشویق می کند تا بیشتر بدانند.
تیزر تبلیغاتی بازاریابی این قدرت را دارند که حین سرگرمی و جذب پایگاه مشتریان شما، اطلاع رسانی کنند. اگرچه ایجاد تبلیغ در ابتدا می تواند پیچیده به نظر برسد،اما روش های آزموده و قابل اعتمادی برای تولید یک ویدیو برجسته وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر به خواندن ادامه دهید.
8 مرحله برای ایجاد یک تیزر تبلیغاتی با تبدیل بالا
بازاریابان چندین دهه است که فرآیند ایجاد یک ویدیوی تبلیغاتی عالی را اصلاح کرده اند. هشت مرحله اصلی می تواند به راهنمایی ویدیوی شما به سمت مشارکت بیشتر و قابلیت اشتراک گذاری در پلتفرم های رسانه های اجتماعی کمک کند:
- بازار هدف خود را تجزیه و تحلیل کنید
- یک داستان کوتاه بگویید
- استوری بورد بسازید
- فیلم با نسبت ابعاد پلتفرم در ذهن
- فیلم B-roll
- ضبط صداهای قدرتمند
- موسیقی و جلوه های صوتی را اضافه کنید
- ویدئوی خود را منتشر کنید
1-بازار هدف خود را تجزیه و تحلیل کنید
برای شروع این راهنما در مورد نحوه ساخت یک تیزر تبلیغاتی، اجازه دهید در مورد درک مخاطبان هدف خود صحبت کنیم. بازار هدف یکی از مهم ترین جنبه های هر پروژه خلاقانه، به خصوص ویدیوها است. به عنوان مثال ، دو شرکت ممکن است فیلم هایی برای فروش یک نرم افزار با عنوان یک محصول خدمات (SaaS) به مربیان بسازند.
شرکتی که نرم افزار کاربر پسند را به مدیران قدیمی تر و مدارس خصوصی سطح بالا می فروشد، ممکن است لحن جدی و حرفه ای با قهوه ای تیره اتخاذ کند. در همان زمان، ویدئویی که معلمان جوانی را که به تازگی از کالج فارغ التحصیل شده اند را هدف قرار می دهد، ممکن است لحن جالب و آموزنده ای با رنگ های اصلی روشن داشته باشد.
2-یک داستان کوتاه در تیزر تبلیغاتی بگویید
مخاطبان مدرن می خواهند از پیام بازاریابی ویدیوی شما عبور کنند. تا با افراد شرکت شما ارتباط برقرار کنند. آنها می خواهند درک کنند که چرا شرکت شما یک محصول تولید کرده و چگونه اشتیاق پشت پروژه در نهایت می تواند به آنها سود برساند.
به عنوان مثال، تبلیغات افسانه ای اپل به نام Think Different دو داستان متفاوت را در یک زمان بیان می کند. از یک طرف، این تبلیغ نشان می دهد که مبتکران اپل شوریده حال هایی هستند که اشتیاق تغییر جهان را دارند. از سوی دیگر، این پیام را نیز به مخاطب منتقل می کند که تماشاگر می تواند از محصولات اپل برای تغییر جهان استفاده کند.
این تبلیغ اپل نیز حدود یک دقیقه است. Wistia مطالعه ای را انجام داد که در آن میلیاردها بازدید از ویدیو را تجزیه و تحلیل کرد و مشخص کرد که یک تا دو دقیقه بهترین نقطه برای مدت زمان ویدیو است.
3-یک استوری بورد بسازید
استوری بورد به عنوان یک سازمان دهنده برای برنامه ریزی یک ویدیوی تبلیغاتی شات به شات عمل می کند. این یک راه قدرتمند برای برنامه ریزی تمام جزئیات قبل از رفتن به مجموعه فیلمبرداری است. با فکر کردن به جلو می توانید زمان ، استرس و پول را صرفه جویی کنید. این یک روش هنری رایج است که توسط استودیوهای انیمیشن برای برنامه ریزی هر جزئیات برای نقاشی استفاده می شود.
بسیاری از فیلمسازان مشهور استوری بوردها را با دست می کشند ، در حالی که دیگران از نرم افزار دیجیتال مانند Adobe Illustrator استفاده می کنند. کار شما می تواند به اندازه هنر مفهومی برای یک فیلم پیچیده یا به سادگی ابله هایی باشد که توالی وقایع را به شما می گوید. کار شما می تواند به اندازه هنر مفهومی برای یک فیلم پیچیده باشد یا به اندازه نقاشی هایی که به شما ترتیب رویدادها را می گویند ساده باشد.
4-فیلم با نسبت ابعاد پلتفرم در ذهن
بسیار مهم است که به یاد داشته باشید که پلتفرم های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک از ویدیو های افقی استفاده می کنند، در حالی که اینستاگرام از ویدیو های عمودی حمایت می کند. نماهای فیلمی که در طول فرآیند فیلمبرداری فکر می کردید عریض هستند، می توانند ناگهان از منظر عمودی بریده شده به نظر برسند.
مهم است که در فرآیند استوری بردینگ پیرامون این موضوع برنامه ریزی کنید و از نرم افزار فریم لاین استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که عکس هایی ایجاد می کنید که می توانند بیش از یک پلتفرم مناسب باشند.
5-فیلم B-roll
اگر می خواهید بدانید که چگونه یک ویدیوی تبلیغاتی را با موفقیت بسازید، این نکته را در نظر بگیرید که فیلم B-roll همیشه زوایای و پرسپکتیوهای بیشتری نسبت به لیست عکس های استوری بورد خود فیلم برداری می کنید.
این عکس ها به شما اجازه می دهند تا در آخرین لحظه اضافه کنید و بهترین فیلم های خود را ضبط کنید. B-roll همچنین یک بیمه است در صورتی که یک بخش خاص به همان روشی که برنامه ریزی کرده اید ، پیش نرود.
6-ضبط صدای قدرتمند
قدرتمندترین صداگذاری از این اصل پیروی می کند که کمتر بیشتر است. یک کلمه یا عبارت درست زمان بندی شده می تواند توجه بیننده را به خود جلب کند، در حالی که صحبت های فروش بیش از حد مبتذل می تواند آنها را از بین ببرد.
همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که برخی از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی فیلم ها را در mute بی صدا پخش می کنند تا زمانی که کاربر واقعا قصد کلیک نداشته باشد. در این شرایط ، شما به زیرنویس های بزرگ ، جسورانه و رنگارنگ نیاز خواهید داشت. به عنوان یک جایگزین ، می توانید ویدیو را طوری طراحی کنید که هیچ کلمه ای برای درک لازم نباشد.
7-اضافه کردن موسیقی و جلوه های صوتی
این کلید شامل موسیقی و جلوه های صوتی است که تجربه بصری را افزایش می دهد. متأسفانه سازندگان تبلیغات به دلیل محدودیت های قانونی نمی توانند از آهنگ یا قطعه موسیقی ارکستر مورد علاقه خود استفاده کنند. شما باید موسیقی بدون حق امتیاز پیدا کنید یا یک آهنگساز موسیقی دیجیتال استخدام کنید.
اگر موسیقی بدون حق امتیاز خریداری می کنید،قبل آن حتما مطمئن شوید که مجوزهای صحیحی را برای ویدیوی تجاریی و پولی را ارائه می دهند. بیشتر آهنگ های موجود در اینترنت بین 15 تا 30 دلار قیمت دارند، در حالی که آهنگساز دیجیتال هزینه قابل توجهی بالاتری دارد.
جلوه های صوتی نیز در وب سایت های سهام موجود است و در بسته های انبوه و همچنین دانلود های فردی ارائه می شود. همچنین باید جلوه های صوتی خود را برای مجوزهای صحیح بررسی کنید تا از مشکلات حقوقی با سازندگان محتوا جلوگیری کنید.
8-ویدئوی خود را منتشر کنید
آخرین مرحله در نحوه ساخت یک ویدیوی تبلیغاتی این است که ویدیوی خود را منتشر کنید تا همه از آن لذت ببرند. فرمت فایل MPEG-4 برای آپلود در سیستم عامل هایی مانند YouTube ایده آل است. مخاطبان مدرن انتظار کیفیت بالایی دارند، بنابراین حتما از وضوح بالا یا 1280 x 720 پیکسل یا بالاتر برای تصویربرداری واضح استفاده کنید.
همچنین مهم است که چندین اصل فنی SEO را برای انتشار ویدیوی خود در نظر بگیرید. سیستم عامل هایی مانند یوتیوب اساسا موتورهای جستجو برای فیلم ها هستند ، بنابراین نکات و ترفندهایی برای پیشبرد رقابت وجود دارد.
عوامل اولیه در سئو تیزر تیلیغاتی عبارتند از:
عنوان تیرز تبلیغاتی
عنوان شما باید شامل نام تجاری شما باشد و در چند کلمه روی ارزش پیشنهادی کلیدی تمرکز کند. همچنین باید مطمئن شوید که عنوان شما با محدودیت کاراکتر پلتفرم مطابقت دارد.
توضیحات تیرز تبلیغاتی
توضیحات باید بر توضیح مختصر محتوای ویدیوی شما متمرکز باشد. همچنین باید حاوی کلمات کلیدی باشد تا به شما در رتبه بندی کمک کند.
برچسب های تیرز تبلیغاتی
کلمات کلیدی خاصی هستند که برای سایت های میزبانی ویدیو طراحی شده اند. انتخاب دسته های صحیح می تواند به کاربران کمک کند ویدیوی شما را سریع تر پیدا کنند.
در این مرحله، می توانید چندین تجزیه و تحلیل کلیدی بازاریابی ویدیویی مانند بازدیدها، جمعیت شناسی و مراجعات را برای بررسی موفقیت ویدیوی خود چک کنید.
آیا می خواهید خدمات تولید تیزر تبلیغاتی سفارشی را بررسی کنید؟
تولید یک ویدیوی تبلیغاتی با کیفیت بالا که مشتریان شما را درگیر می کند و صنعت شما را تحت تاثیر قرار می دهد، بخش های متحرک زیادی دارد. مهارت های مورد نیاز از نوشتن اسکریپت و ویرایش ویدئو تا سئو و تبلیغات است.
اینجاست که شرکت آرماناوب می تواند کمک کند. آژانس بازاریابی دیجیتال ما در تولید ویدیوی سفارشی و راه حل های دیجیتال مارکتینگ انتها به انتها تخصص دارد.
برای شروع سفر خود به سمت یک ویدیوی تبلیغاتی پنج ستاره آماده اید؟ اکنون به صورت آنلاین با تیم بازاریابی دیجیتال آرماناوب ارتباط برقرار کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.